БІЛІМ АЛУШЫЛАРҒА
Клубтар
«Дошкольник «Академия детства» клубы, жетекшісі Балдина И.В.
Клубтың мақсаты: 2016-2019 жж. Қазақстан Республикасы білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру аясында колледжде мамандардың кәсіби даярлау сапасын арттыру..
Мұражай педагогикасы арқылы патриоттық тәрбие беру клубы, жетекшісі Л.М. Сараева
Осы клубқа белсенді қатысқан білім алушылар колледж мұражайының тарихын қайтадан жасап, 1 курс білім алушыларына экскурсия өткізеді.
«Мұғалім » кәсібилік клубы, жетекшілер Яковлева И. Г. және Кожабергенова А. К.
Бұл клубтың мақсаты білім алушылардың педагогикалық және шығармашылық қабілеттерін жетілдіру болып табылады.
Клубтың ұраны: «Учиться – чтобы знать! Знать – чтобы уметь! Уметь – чтобы делать! Делать – чтобы получать радость!».
“Жас сарбаз” клубы
“Жас сарбаз” клубы №2 АМГПК 2019 жылдың 22 мамырында құрылды. Клуб мүшелерінің жалпы саны- 1 курс білім алушыларынан125 . Басшысы – капитан С. К. Нугманов.
Клубтың мақсаты өскелең ұрпақтың бойында жоғары патриоттық сезімдер мен адамгершілік қасиеттерді, азаматтық белсенділікті, патриотизмді, рухани-адамгершілік қасиеттерін баулу және Отан алдындағы жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, салауатты өмір салтын насихаттау және әскери-қолданбалы спорт түрлерін дәріптеу болып табылады. Клуб жұмысы аясында жыл сайын Ауғанстандағы соғыс және жергілікті қақтығыстар ардагерлері мен мүгедектерінің “Ардагер” республикалық қоғамдық одағының өкілдерімен кездесулер, 1 курс білім алушылары арасында әскери-спорттық ойындар өткізіледі. “Жас сарбаз” әскери-патриоттық клубының қатысушылары Алматы қаласы Әуезов ауданының колледждері арасындағы аудандық әскери-спорттық жарыстардың бірнеше дүркін жеңімпаздары.
“Саналы ұрпақ”ерікті клубы
Қоғамда парасаттылық қағидаттарын қалыптастыру, сыбайлас жемқорлық әрекеттерінен бас тарту мақсатында №2 АМГПК -де “Саналы ұрпақ”ерікті клубы құрылды. Клуб аясында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, қоғамда да, колледж оқушылары арасында да сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы бағытталған түрлі іс-шаралар өткізіледі. .
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі мақсаттарына қол жеткізу үшін клуб шеңберінде бірқатар міндеттерді шешетін іс-шаралар өткізіледі, атап айтқанда:
1) сыбайлас жемқорлық мәселелеріне қоғамның назарын аудару;
2) жеке, топтық немесе корпоративтік мүдделерді шешу құралы ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін мінез-құлықтарын қалыптастыру
Клуб мүшелері сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған әлеуметтік, жастардың бастамашыл жобаларын іске асыруға қатысады, қоғамдық қорлармен өзара ынтымақтаса жұмыс жүргізеді.
Үйірмелер
Скулкова О. И. жетекшілігіндегі хор
«Action» би студиясы
Студияға келген қыздар колледж, аудан және қаладағы барлық іс-шараларға белсене қатысады.
Домбыра ансамблі
«Прекрасное своими руками» қолданбалы өнер студиясы Горбачева Н. А. жетекшілігімен.
Бұл студияның басты мақсаты білім алушылар арасында көркем мәдениетті қалыптастыру, шығармашылық қызметті дамыту, сәндік-қолданбалы өнердің бейнелеу тілін меңгеру болып табылады.
Вокал студиясы
«Алау» журналы
«Алау» ақпараттық-әдістемелік журналы – №2 Алматы мемлекеттік гуманитарлық-педагогикалық колледжінің публицистикалық басылымы.
Журнал жастар мен колледж қызметкерлеріне мекеменің өмірі туралы және №2 АМГПК-нің қабырғасында ғана емес, одан тыс жерлердегі ең маңызды оқиғалар туралы ақпараттармен қамтамасыз етуге арналған.
«Алау» ақпараттық-әдістемелік журналы 2016 жылдың қараша айынан бастап жарияланады. Журнал келесі рубрикаларды қамтиды: «Панорама» (жаңалықтар, фактілер), «Өзгелерді оқыту, өзін-өзі үйрету» (тәжірибе, ашық сабақтар, ғылыми-әдістемелік мақалалар), «Шығармашылық іздеу» (шығармашылық мақалалар, .).
Журнал әртүрлі жанрдағы мақалаларды жариялайды (репортаж, сұхбат, эссе, шолу, шығармашылық портрет, проблемалық мақала, мақала – жанрлық аралас):
– Колледждің қызметі және оның күнделікті қызметі туралы есептер мен хабарландырулар туралы баяндамалар мен есептер;
– колледждің өмір сүру мен дамуының маңызды мәселелеріне, жалпы алғанда білім алушылар өмірі туралы, №2 АМГПК білім алушылары мен қызметкерлерінің социологиялық зерттеулерінің нәтижелері;
— білім алушылардың жетістіктерін жетілдіру және оқу үдерісін жандандыру үшін көмекші ақпарат;
— білім алушылардың әлеуметтік белсенділігін арттыруға, колледжде өткізілетін іс-шаралар мен іс-шараларға толық қатысуға бағытталған аналитикалық мақалалар мен материалдар;
— салауатты өмір салтын ұстануға және мәдени демалыс пен бос уақытты өткізуге, кроссвордтар , жұмбақтарға, викториналарға ықпал ететін ақпараттық-сауықтыру материалдары;
— №2 АМГПК қоғамының назарына лайықты басқа да материалдар.
Журналдың барлық ағымдағы қызметін басқаруды №2 АМГПК редколлегия мүшелері құрамының редакциялық алқасы жүзеге асырады. Редакциялық кеңес еріктілерді жұмысқа тартады. Журналдың ақпараттық мазмұнын редакция алқасы ұсынады.
Жарияланымның мерзімділігі, айналымы және форматы: «Алау» журналы кем дегенде 3 айда бір рет басылып шығып, кем дегенде 10 дана таралыммен жарияланады.
Спорттық ұйымдар
Спорт секциялары. Оқытушылар Костенко Л.В., Погодин Р.Л. және Полянский Н.С.
Алматыдағы 2016 ж. XX ТжКББ спартакиадасында команданың І орны. Алматы қаласының білім беру департаментінің мақтау қағазы.
- Кросс – 1 орын
- Президенттік көпсайыс – 1 орын
- Қолданбалы спорт – 3 орын
- Үстел теннисі – 1 орын
- Волейбол – 1 орын
- Баскетбол – 2 орын
- Футбол – 1 орын
- Шахмат – 2 орын
- Тоғыз құмалақ – 2 орын
Оқу-педагогикалық тәжірибе
Білім беру саласында білікті мамандарды даярлау шеңберінде колледж оқушылары үшін кәсіптік практиканы өту міндетті шарты болып табылады, оның мақсаты:
Теориялық алған білімдерін жүйелеу, мамандықтар бойынша қажетті тәжірибелік білік пен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ оларды еңбек ұжымында жұмысқа қосу.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқудың барлық кезеңінде оқу- өндірістік (педагогикалық) және диплом алдындағы практиканың түрлері қарастырылған. Олар кәсіби маманның қалыптасуына бағытталған біртұтас білім беру үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады.
Колледжде тәжірибе бағдарламалары әзірленді, тәжірибелік күнделіктер, күнтізбе күндері белгіленді.
Кәсіптік практика барысында білім алушылар тәжірибелік оқуға , өз бетінше жұмыс жасауға , басқа адамдармен ынтымақтасуға және болашақ мамандыққа шығармашылықпен қарауға жауапкершілік артады.
Кәсіби дайындық деңгейін бағалау
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгерімінің ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттаудың бақылауын жүргізудің үлгі ережесін бекіту туралы» № 125 бұйрығына сәйкес колледждегібілім алушылардың қорытынды аттестациясы мыналарды қамтиды:
- Білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың қорытынды аттестаттауы;
- «Concrete Certificate» сараптамалық сертификаттау орталығымен жүзеге асырылатын кәсіптік дайындық деңгейін және біліктілік тағайындау деңгейін бағалау.
Колледж түлектерін 2016-2017 оқу жылында қорытынды аттестациялау нәтижелері бойынша барлық білім алушылар: 215 күндізгі бөлімде және 31 сырттай оқудан өткен мамандықтар бойынша біліктілік емтиханын және біліктілігін тапсырды, біліктілік куәлігін алды.
Үздік дипломмен 36 білім алушы: 32 күндізгі және 4 сырттай бөлім.
Қорытынды аттестация нәтижелері бойынша білім алушылардың 50% емтихандарды өте жақсы деңгейде, жақсы деңгейде – 44%, қанағаттанарлық – 6% білім алушы алды.
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметі
Колледж республикалық және қалалық ғылыми-практикалық конференцияларға ғылыми жобаларды әзірлеу бойынша жұмыстар жүргізіп жатыр. Осы мақсатта «Зерттеу» білім алушылардың ғылыми қоғамы құрылды.
ОҒҚ негізгі мақсаттары мен міндеттері:
– білім алушылардың ғылыми зерттеулерге қызығушылығын қалыптастыру;
– шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту;
– ғылыми зерттеулерге үйрету әдістемесі;
– шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу;
– жұмысқа, белсенді өмірге және азаматтық ұстанымдарына, жоғары адамгершілік қасиеттеріне және рухани мәдениетіне шығармашылық қатынасты дамытуға жәрдемдесу;
– Болашақ мамандардың кәсіби құзыреттерін дамытуға көмектесу.
Колледждегі білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстары мамандықтар бойынша білім алушыларды кәсіби даярлықтарын жетілдіруге жағдай жасауға бағытталған.
«Зерттеу» ұжымы шығармашылық топтарда жұмыс істеу дағдыларын , ғылыми-зерттеу және жобалық қызметтің негізгі кезеңдерін түсінуді қалыптастырады, теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын дамытады, ғылыми-зерттеу және жобалық қызметтің нәтижелерін талдауға, салыстыруға және жинақтауға қабілеттіліктерін арттырады.
Колледждің тәрбие беру үдерісінің қосымша құрылымдары
Кураторлардың әдістемелік бірлестігі – топ кураторларының ғылыми-әдістемелік және ұйымдастырушылық жұмысын үйлестіретін колледждің тәрбие үдерісін басқарудың ішкі жүйесінің құрылымдық бөлімшесі.Кураторлардың әдістемелік бірлестігінің қызметі:
-Кураторлардың тәрбие жұмысын жүргізуде заманауи технологияларын қолдануын зерделуін ұйымдастырады.
Тәрбие жұмысының түрлері мен әдістері.
– Кураторлар мен педагогтардың шығармашылық топтарының әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларын, озық педагогикалық тәжірибені жинақтау материалдарын, кураторларды аттестаттау материалдарын талқылайды.
– Білім алушыларды тәрбиелеу принциптерін тұжырымдайды және үнемі түзетеді.
– Кураторлардың тәрбие беру қызметін үйлестіреді және олардың тәрбие үрдісіндегі өзара әрекетін ұйымдастырады.
– Тәрбие жұмысын ұжымдық жоспарлауды және білім алушылар топтарындағы туындайтын жағдайларды талдауды ұйымдастырады.
– Бірлестік мүшелерінің жұмысын бағалайды, колледж әкімшілігіне үздік кураторларды көтермелеу туралы өтініш білдіреді.
-
- >Жастар ісі жөніндегі Комитет
Колледждің ЖІК мақсаты білім алушылардың азаматтық белсенділігін қалыптастыру, олардың әлеуметтік жетілуіне, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі дамыту қабілетіне көмектесу болып табылады.№2 АМГПК Жастар ісі жөніндегі комитетінің құрылымы:
ЖІК басшылығы ашық сайлау арқылы тағайындалатын төраға мен топ белсенділерінен тұрады.
ЖІК төрағасы құрылымның қызметіне басшылық жасайды және Комитетке жүктелген міндеттердің орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін дербес жауапты болады, сондай-ақ олардың қызметін үйлестіре отырып, ЖІК мүшелері арасында міндеттерді жүктейді
-
- Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі кеңес
Алдын алу кеңесі- әлеуметтік қауіпті құбылыстардың (қадағалаусыздықтың) бірінші , екінші және үшінші рет алдын алуы жұмыстарын жүргізуді жоспарлау , ұйымдастыру , құқық бұзушылық, қоғамға қарсы іс-әрекеттер) және оқушылар арасында әлеуметтік қауіпті ауруларды тарамауын бақылауды қадағалайтыналқалы орган.
Алдын алу жөніндегі кеңестің қызметі мынадай қағидаттарға негізделеді:
– заңдылық, демократия және кәмелетке толмағандармен ізгілікті қарым-қатынас;
– кәмелетке толмағандар мен олардың отбасыларына жеке көзқарас;
– алынған ақпараттың құпиялылығын сақтау;
– кәмелетке толмағандардың заңды мүдделерін ,құқықтары мен бостандықтарын бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар мен азаматтардың жауапкершілігін арттыру
- Наркологиялық бекеттер штабы