БІЛІМ АЛУШЫЛАРҒА
Клубтар
«Дошкольник «Академия детства» клубы, жетекшісі Балдина И.В.
Клубтың мақсаты: 2016-2019 жж. Қазақстан Республикасы білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру аясында колледжде мамандардың кәсіби даярлау сапасын арттыру..
Мұражай педагогикасы арқылы патриоттық тәрбие беру клубы, жетекшісі Л.М. Сараева
Осы клубқа белсенді қатысқан білім алушылар колледж мұражайының тарихын қайтадан жасап, 1 курс білім алушыларына экскурсия өткізеді.

«Мұғалім » кәсібилік клубы, жетекшілер Яковлева И. Г. және Кожабергенова А. К.
Бұл клубтың мақсаты білім алушылардың педагогикалық және шығармашылық қабілеттерін жетілдіру болып табылады.
Клубтың ұраны: «Учиться – чтобы знать! Знать – чтобы уметь! Уметь – чтобы делать! Делать – чтобы получать радость!».
Үйірмелер
Скулкова О. И. жетекшілігіндегі хор
«Action» би студиясы
Студияға келген қыздар колледж, аудан және қаладағы барлық іс-шараларға белсене қатысады.
Домбыра ансамблі
«Прекрасное своими руками» қолданбалы өнер студиясы Горбачева Н. А. жетекшілігімен.
Бұл студияның басты мақсаты білім алушылар арасында көркем мәдениетті қалыптастыру, шығармашылық қызметті дамыту, сәндік-қолданбалы өнердің бейнелеу тілін меңгеру болып табылады.
«Алау» журналы

«Алау» ақпараттық-әдістемелік журналы – №2 Алматы мемлекеттік гуманитарлық-педагогикалық колледжінің публицистикалық басылымы.
Журнал жастар мен колледж қызметкерлеріне мекеменің өмірі туралы және №2 АМГПК-нің қабырғасында ғана емес, одан тыс жерлердегі ең маңызды оқиғалар туралы ақпараттармен қамтамасыз етуге арналған.
«Алау» ақпараттық-әдістемелік журналы 2016 жылдың қараша айынан бастап жарияланады. Журнал келесі рубрикаларды қамтиды: «Панорама» (жаңалықтар, фактілер), «Өзгелерді оқыту, өзін-өзі үйрету» (тәжірибе, ашық сабақтар, ғылыми-әдістемелік мақалалар), «Шығармашылық іздеу» (шығармашылық мақалалар, .).
Журнал әртүрлі жанрдағы мақалаларды жариялайды (репортаж, сұхбат, эссе, шолу, шығармашылық портрет, проблемалық мақала, мақала – жанрлық аралас):
– Колледждің қызметі және оның күнделікті қызметі туралы есептер мен хабарландырулар туралы баяндамалар мен есептер;
– колледждің өмір сүру мен дамуының маңызды мәселелеріне, жалпы алғанда білім алушылар өмірі туралы, №2 АМГПК білім алушылары мен қызметкерлерінің социологиялық зерттеулерінің нәтижелері;
— білім алушылардың жетістіктерін жетілдіру және оқу үдерісін жандандыру үшін көмекші ақпарат;
— білім алушылардың әлеуметтік белсенділігін арттыруға, колледжде өткізілетін іс-шаралар мен іс-шараларға толық қатысуға бағытталған аналитикалық мақалалар мен материалдар;
— салауатты өмір салтын ұстануға және мәдени демалыс пен бос уақытты өткізуге, кроссвордтар , жұмбақтарға, викториналарға ықпал ететін ақпараттық-сауықтыру материалдары;
— №2 АМГПК қоғамының назарына лайықты басқа да материалдар.
Журналдың барлық ағымдағы қызметін басқаруды №2 АМГПК редколлегия мүшелері құрамының редакциялық алқасы жүзеге асырады. Редакциялық кеңес еріктілерді жұмысқа тартады. Журналдың ақпараттық мазмұнын редакция алқасы ұсынады.
Жарияланымның мерзімділігі, айналымы және форматы: «Алау» журналы кем дегенде 3 айда бір рет басылып шығып, кем дегенде 10 дана таралыммен жарияланады.

Спорттық ұйымдар
Спорт секциялары. Оқытушылар Костенко Л.В., Погодин Р.Л. және Полянский Н.С.
Алматыдағы 2016 ж. XX ТжКББ спартакиадасында команданың І орны. Алматы қаласының білім беру департаментінің мақтау қағазы.
- Кросс – 1 орын
- Президенттік көпсайыс – 1 орын
- Қолданбалы спорт – 3 орын
- Үстел теннисі – 1 орын
- Волейбол – 1 орын
- Баскетбол – 2 орын
- Футбол – 1 орын
- Шахмат – 2 орын
- Тоғыз құмалақ – 2 орын
Оқу-педагогикалық тәжірибе

Білім беру саласында білікті мамандарды даярлау шеңберінде колледж оқушылары үшін кәсіптік практиканы өту міндетті шарты болып табылады, оның мақсаты:
Теориялық алған білімдерін жүйелеу, мамандықтар бойынша қажетті тәжірибелік білік пен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ оларды еңбек ұжымында жұмысқа қосу.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқудың барлық кезеңінде оқу- өндірістік (педагогикалық) және диплом алдындағы практиканың түрлері қарастырылған. Олар кәсіби маманның қалыптасуына бағытталған біртұтас білім беру үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады.
Колледжде тәжірибе бағдарламалары әзірленді, тәжірибелік күнделіктер, күнтізбе күндері белгіленді.
Кәсіптік практика барысында білім алушылар тәжірибелік оқуға , өз бетінше жұмыс жасауға , басқа адамдармен ынтымақтасуға және болашақ мамандыққа шығармашылықпен қарауға жауапкершілік артады.

Кәсіби дайындық деңгейін бағалау

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгерімінің ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттаудың бақылауын жүргізудің үлгі ережесін бекіту туралы» № 125 бұйрығына сәйкес колледждегібілім алушылардың қорытынды аттестациясы мыналарды қамтиды:
- Білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың қорытынды аттестаттауы;
- «Concrete Certificate» сараптамалық сертификаттау орталығымен жүзеге асырылатын кәсіптік дайындық деңгейін және біліктілік тағайындау деңгейін бағалау.
Колледж түлектерін 2016-2017 оқу жылында қорытынды аттестациялау нәтижелері бойынша барлық білім алушылар: 215 күндізгі бөлімде және 31 сырттай оқудан өткен мамандықтар бойынша біліктілік емтиханын және біліктілігін тапсырды, біліктілік куәлігін алды.
Үздік дипломмен 36 білім алушы: 32 күндізгі және 4 сырттай бөлім.
Қорытынды аттестация нәтижелері бойынша білім алушылардың 50% емтихандарды өте жақсы деңгейде, жақсы деңгейде – 44%, қанағаттанарлық – 6% білім алушы алды.

Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметі
Колледж республикалық және қалалық ғылыми-практикалық конференцияларға ғылыми жобаларды әзірлеу бойынша жұмыстар жүргізіп жатыр. Осы мақсатта «Зерттеу» білім алушылардың ғылыми қоғамы құрылды.
ОҒҚ негізгі мақсаттары мен міндеттері:
– білім алушылардың ғылыми зерттеулерге қызығушылығын қалыптастыру;
– шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту;
– ғылыми зерттеулерге үйрету әдістемесі;
– шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу;
– жұмысқа, белсенді өмірге және азаматтық ұстанымдарына, жоғары адамгершілік қасиеттеріне және рухани мәдениетіне шығармашылық қатынасты дамытуға жәрдемдесу;
– Болашақ мамандардың кәсіби құзыреттерін дамытуға көмектесу.
Колледждегі білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстары мамандықтар бойынша білім алушыларды кәсіби даярлықтарын жетілдіруге жағдай жасауға бағытталған.
«Зерттеу» ұжымы шығармашылық топтарда жұмыс істеу дағдыларын , ғылыми-зерттеу және жобалық қызметтің негізгі кезеңдерін түсінуді қалыптастырады, теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын дамытады, ғылыми-зерттеу және жобалық қызметтің нәтижелерін талдауға, салыстыруға және жинақтауға қабілеттіліктерін арттырады.

Колледждің тәрбие беру үдерісінің қосымша құрылымдары
- Студенттер Парламенті
- Құқық бұзушылықтардың алдын алу жөніндегі кеңес
- Полицияны қолдау тобы
- Дене шынықтыру және спорт жөніндегі кеңес
- Кураторлардың әдістемелік бірлестігі
- Еріктілер тобы
- Наркологиялық постардың штабы